Khamis, Oktober 29, 2009

MY DAY!!!!!

HARI NI 29.10.2009. HARI NI GENAP 35 TAHUN SAYA DI LAHIRKAN. SYUKUR ALHAMDULLILAH ATAS LIMPAH KURNIANYA..

TIMA KASIH BUAT MAK YANG TELAH MELAHIRKAN SAYA, YANG DAH BERJAYA MENDIDIK & MEMBESARKAN SAYA SEHINGGA KINI.

TIMA KASIH UNTUK HUBBY YANG SENTIASA MELINDUNGI & MENJAGA SEGALA KEBAJIKAN SAYA, YANG SUDI MENJADI SAHABAT & TEMAN YANG PALING MEMAHAMI DIRI SAYA.

TIMA KASIH UNTUK ANAK2 SAYA, AIMAN..AFIQ..IZZATI..KEHADIRAN KALIAN BERTIGA AMAT2 BERMAKNA DALAM HIDUP IBU

TIMA KASIH UNTUK KAKAK, ABANG & ADIK2 YANG TAK JEMU2 MENCURAHKAN KASIH SAYANG BUAT DIRI SAYA.

TIMA KASIH UNTUK KAWAN2 & SAHABAT2 YANG SUDI MENGINGATI HARI INI. TIMA KASIH UNTUK UCAPAN & DOA2 ANDA SEMUA...

SAYA SAYANG ANDA SEMUA!!!


SELAMAT HARI LAHIR!!!!



ps: opss!!!kenapa tiba2 saya rasa macam berada d atas pentas yang d bawahnya dihuni oleh ribuan manusia????....award apakah yang dah saya menangi???


12 sentuhan jemari:

Nina Suria berkata...

salam puja usia infa, kakmOn lambat sampai :)

pssssst award? fa dpt duyan runtuh ka???

nino mok berkata...

oh ina, lama sungguh akak tak jenguk kat sini. tenet kat umah dah lama cut. pastu sekarang akak tak keja. tu yang patah tangan tu. anw happy belated besday dear. akak doakan ina sihat sejahtera, dimurahkan rezeki yang melimpah ruah dan dipermudahkan Allah segala2nya. tak silap akak 30/10 besday thalha.

edrina berkata...

Happy besday ina! Semoga hidup sentiasa diberkati dan berbahagia selalu disamping keluarga tercinta :)

PUAN THALHA : berkata...

kak ina, happy belated beshday kak.
hehehe. kak ina pun scorpio gak. saya 30 hb okt gak :)
semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & di redhai Allah sentiasa. InsyaAllah :)

ina @ nina @ infazety berkata...

kak nina, nino, edrina & thalha...

trima kasih utk ucapan & doa2 kalian...sayang kalian semua...muah! muah! muah!

The Spiral Eyes berkata...

umur bertambah dan usia berkurang
bersyukurlah kerana kita masih hidup hingga saat ini.

Pemuda Internet berkata...

selamat ulang tahun ya..hehehe
jangan lupa kunjungi blog ku dan beri komentarnya..oke
http://deekkyy.blogspot.com

bagus berkata...

nice :)

Cioara Andrei berkata...

Foarte interesant subiectul postat de tine. M-am uitat pe blogul tau si imi place si am sa mai revin sa-l vizitez. O zi buna

Unknown berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Amir renovation berkata...

Assalamualaikum tuan/ puan. Sy membuat kerja2 ubah suai rumah dan pejabat.jenis pekerjaan sy,memasang tile,siling kapur,sambung rumah,buat pagar,grill dan owning,wayaring,plumbing,waterprofing,vinyl floor dan wall paper,landskap dan kolam ikan(simen ferro).terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,sepang,nilai,cheras,pucong,dan kl.hubungi sy d no 192945175 or wssp sy 01129110298 (amir)

Amir renovation berkata...

Assalamualaikum tuan/ puan. Sy membuat kerja2 ubah suai rumah dan pejabat.jenis pekerjaan sy,memasang tile,siling kapur,sambung rumah,buat pagar,grill dan owning,wayaring,plumbing,waterprofing,vinyl floor dan wall paper,landskap dan kolam ikan(simen ferro).terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,sepang,nilai,cheras,pucong,dan kl.hubungi sy d no 192945175 or wssp sy 01129110298 (amir)