Selasa, Julai 14, 2009

Satu Lagi Penyakit Baru

Akceli banyak benda nak tulis, tapi...aduh!!!!!!! saya jadi sangat M nak menaip dan meng upload gambar2. Banyak sungguh gambar tak tayang kat sini. Nanti kena buat satu n3 yang penuh dengan gambar2 aje..

Tiga, empat hari ni, saya memang tengah gigih menyiapkan wip cross stitch. Satu dah berjaya disiapkan, tinggal lagi dua. Project terbaru dah ready. Kain & benang dah ready, bila2 masa saje bole mulakan. Kalau ikut-ikutkan hati, memang dah lama mulakan, tapi di sebabkan dah berazam bagai, so kenalah siapkan wip yang ada.

U olls bacakan tajuk kat atas tu...Satu Lagi Penyakit Baru... Ya! Saya dapat satu penyakit baru, rasa macam teruk jugaklah penyakit ni, tapi saya tak ambil apa2 ubat pun, masih under control.

GAMES kat FACEBOOK....kihkihkih...saspen je kan. Tapi itulah penyakit saya sekarang ni. Berkebun di alam cyber. Giler kentang betullah. u olls pernah main tak?? Cubalah u olls main, musti jadi gilers macam saya jugak.

Ini semua atas saranan kak Jelly yang saya kenal di alam cyber jugak. Amboiii!!! salahkan orang pulak...Ampun Kak Jelly..adinda tak bermaksud.... tapi sungguh2 sangat..adinda dah terpedaya...

Games ni betul2 buat saya duduk 24 jam kat depan lappy. Haha...gilers betul..Saya dah pandai bertani, saya dah pandai bertanam, saya dah pandai menuai dan saya pun dah pandai merembat hasil tuaian keng kawan...kihkihkih...ampunnnn...

Malaslah nak cerita lebih2..kalau u olls nak tau...u olls gi lah godek2 kat facebook u olls...pastu bole add saya dan kita bole main together2. Banyak dapat duitt ooo...bole jadi kayooo sekelip mata.....kihkihkihkih...menyalahgunakan facebook...

3 sentuhan jemari:

nino mok berkata...

akak pulak tengah gile main games mahjong. dah bertahun tak sentuh games ni. sekali main mah aihhhh tak jadi keja dibuatnya. main sampai juling mata..hiks :)

norish berkata...

wah kak ina pun dah macam kak fizan gak ber FB.. nanti add norish yek.. hehehe..

ina @ nina @ infazety berkata...

nino...

kita ni mengalahkan bebudak kan... teruk betul lah...

norish...

nnt bg email add ya...