Jumaat, April 03, 2009

Tetamu Saya

Makin rajin pulak update blog...rasanya virus M tu dah berjaya diubati..U olls layan pic je lah ek!!

Nilah tetamu comey saya..see...dia tersangat minat ngan sliper biru saya. puas dah kata "no,no, don't touch" tapi u olls lihatlah sendiri..



pic ni bukan sengaja saya kaburkan ya..camera wat hal pulak...pic duk gegar cam gempa bumi je jadinya..

tadaaa...nilah diaaa....haziqi. sekarang ni...dia tersangat lah lasaknya...kalau ke dapur tempat periuk je yang dia tuju...


ni lepas main...penat dah..

haaa...tu dia...sangap dah...



macam orang besar..minum nak guna cawan...kalau tak bagi menjerit-jerit.


ha...nilah abang haziqi...hakimi...dia ni baru 6 taun, tapi badan macam budak umo 10 taun..tiap kali dapat umah saya, mesti dia kejar ps2, tak pun psp...kalau dah dapat salah satu tu..makan pun dia bole lupa..



geram tau tengok budak ni...jinak2 merpati..



dah pandai berdiri, sikit hari lagi bole lah jalan ni..



tengok tu...bukan nak pandang camera, puas saya panggil-panggil tapi hampehhh...



ni je lah satu pic yang dia betul-betul pandang camera...sape yang wat jari cam tuu?? nak kena ni si budak baju kuning tu...



tengah layan ps2...budak 2 orang tu pun tumpang sekaki...



sorang pun tak pandang...

Haziqi datang malam rabu lepas. Adik saya cuti sebulan, so dia jenjalan lah...dua tiga hari ni saya sibuklah sikit, tapi apa-apa pun sempat lagi tulis n3 pepanjang...heyyy!!!!

4 sentuhan jemari:

nestumrasberi berkata...

hah..sebelum akak buka blog ina..dalam hati cakap rajin pulak ina ni hapdet.akak kan lepas hapdet fikiran rasa lapang jerrrr.

cam orang besar ajer haziqi minum dalam gelas..jarang oooo tengok budak cam gitu.

bizi la ina yer ada tetamu. bestkan dapat gosip-gosipan ngan adik...

ina @ nina @ infazety berkata...

a'ah lah kak...
nape tah tetiba rajin plak skrg ni..
agaknya ari tu ter overdose antibiotik kot...

mmg kak...haziqi tu cm org besar..klu x bg menjerit2 tp baju lencunlah kak....

nk kata bz xjugak kak...tp jadual biasa lari lah jugak...hehe...
sudah semenstinya kami bergosip sakan...

edrina berkata...

haziqi senyum nampak gigi tu tomei.. geyam tgk ekeke..

sapakah budak baju kuning yg wat jari tu? ekekekek

ina @ nina @ infazety berkata...

ed
mmg comey dia tu...geram jerrr...
budak baju kuning tu adalah.....kihkihkih...