Rabu, April 01, 2009

Bz + Virus M*L*S

Malaslah pulak rasanya sekarang ni.
Kenapa malas?
Entah!!!
Sesaje je malas kot!!!
Tu yang kat title tulis bz, apa yang bz nye?
Entah!!! tak pahamlah..


Cuba criter apa kisahnya...
Nak criter ke? Nanti u olls bosan plak..
Criter je lah...
Okey, meh saya criter ya..
tapi janji, jangan bosan ya...
Hahaha...gelak dulu bole ya!!
Akceli tak bz mana pun,
biasalah duk umah ni, masa kan banyak...
bukan ada baby nak kena jaga,
anak-anak pun dah besar..
dah pandai berdikari..pagi..
biasalah tugas sorang surirumahtangga
bermula seawal 6 pagi..
wat bekal anak2 ke sekolah dan menguruskan kain baju...


Kiranya pukul 8 pagi dah kira settle semua keje2 umah..
Masak pulak pukul 11 pagi...
Pukul 1.30 jemput afiq & zati balik sekolah..
Derang makan & siap2 ke sekolah agama
Pukul 2.30 saya dah kesunyian balik, sensorang...
sampailah pukul 5.30 bila derang dah balik..
saya pun ter bz sikit lah...
Tu sebab kat title tu saya tulis bz...


Virus tu pulak...
Hahaha...gelak lagi lah...
u olls sure penah kena virus tu kan...
kalau kena tu....ubat susah sungguh nak carikan...
virus ni kalau menyerang...semua keje tak menjadi


macam-macam M sekarang ni..
tengoklah novel yang saya baca tu...
bape lama nak khatam...
dah dekat 2 minggu tak abis jugak
bukan tebal mana pun 500 ++
criter best...tapi tulah...virus..virus...


malam tadi pukul 9 dah tido...
hahaha...tak penah-penah wat peel cam tu...
penat hb kejutkan, tapi saya wat tak tau je
sib baik tido dalam bilik...
kalau tido kat sofa,
maunye sampai ke pagi berlengkar kat situ..


ari tu semangat nak wat silang pangkah
amat berapi-api...
tapi hampehhh!!!
sampai lah ni tak usik apa2 pun..


Kenapa? kenapa? Kenapa?
Adakah saya dah mula bosan duk kat umah ni????
Oh! Tidak...ada orang lagi lama duk kat umah..
Saya baru lagi..tak sampai setaun pun lagi
Eh! Tapi bulan depan dah masuk setahun dah...


Tapi tak pe..2 minggu lagi saya pasti bz..
Saya kena berkampung kat PWTC...
Apa ada kat PWTC tu????
Sure u olls tahu kan...
Geng ulat-ulat buku semua....
Time to shupping sakan kan...
Bag troli dah siap ke u olls...
tapi apa-apa pun ongkosnya kena
penuh satu purse ya....


Jangan lupa ya u olls...
kalau nak jupe saya bole lah datang PWTC
ayoyoyo...macam artis pulakkan...
tapi tak pe...kalau u olls tak nak jupe saya
saya teringin sangat nak jupe u olls semua
rindu dah weeeeiiii...lama giler tak bersua muka
lama tak main laga-laga pp...opppssss...
jangan salah paham ya....


Nanti saya criter apa yang saya wat kat PWTC tu ya...
panjang pulak n3 kali ni...
kata M kan...tapi rajin plak wat n3 panjang2 ni...

3 sentuhan jemari:

edrina berkata...

syoknya jadik surirumah sepenuh masa.. kepala tak der serabut ngan kejer kan :-)

nestumrasberi berkata...

katenye virus m menyerang
tu diaaaa entri berjela nun sampai ke bawah...heheheh
akak pun kekadang m tu datang..banyak citer malas nak hapdet, tapi bila stat dah tak mo renti2 pulak

betol cakap ed syoknye jd surirumah sepenuh masa...

akak kan nak keje sampai umo 45 jer lepas tu nak bisnes la pulak..bisnes ape??? tungguuuuuu

ina @ nina @ infazety berkata...

ed....

paler mmg freee je tau...klu dulu bangun je tido, mesti pkir hal ofis, rasa cm malas jer nk g ofis...haha...

kak nino...

tulah penangan virus M, mula2 mmg malas pas2 cm xbole stop plak menaip...hehe..

syok kak tapi kekadang ada gak boring nyerr...

business kak jgn x business...skrg ni sumer org nk wat business...