Khamis, April 30, 2009

^ - ^

Alhamdullilah saya dah sihat dah...tapiiiiiiii...afiq & zati plak amik alih...akceli afiq last week lagi dah demam, time kat pwtc ari sabtu...tapi sibuk jugak nak ngikut ke sana. Saya pulak start rasa demam, ari last kat pwtc...kuat kan semangat jugak...kalau bole MC time tu memang gi amik MC jer..

Tengahari tadi baru balik klinik, hantar afiq...teruk sangat demam dia...panas giler badan dia...ni zati plak dah start panas badan, mula-mula tadi dia saje je kelengtong sebab tak nak gi sekolah, tapi bila rasa betul2, memang panas sikit badan dia.

Maybe tak cukup rehat & tido...badan saya rasa tak larat sangat di tambah dengan hidung tersumbat lagi mengharu birukan keadaan...

Nasib baik 10 ari je...kalau sebulan tak tau nak kata apa...penat tak usah nak kata.. pagi keluar umah dalam pukul 8.30 pagi. Balik pulak dalam pukul 10.00 malam.. sampai umah bukan bole terus tido...kemas itu ini sikit-sikit bagi mata tak sakitkan...tido dalam pukul 12 malam...pagi pukul 6 dah bangun kena iron baju budak2 nak ke sekolah...adoiii aiii sangat-sangat stress...

Dua ari saya demam...saya belasah tido...tido...tido...sampai hb naik pelik dia kata.. dia gi keje saya tido, dia balik keje pun saya tido...entah bila masa saya makan pun dia tak tau...hahaha...penangan pesta buku ni...rasa tak sanggup plak nak buat lagi tahun depan...tapi agreement dah sign...

Walaupun saya demam, tapi selera makan saya tak kurang, tak macam demam-demam saya sebelum ni, memang tak lalu makan. Kuat jer saya makan, agaknya tu sebab saya tak teruk sangat...

Masuk ari ke tiga saya tak bole tahan tengok keadaan umah yang dah macam tongkang pecah, walaupun badan & paler rasa macam di awang-awangan saya gagahkan diri jugak wat kejer2 pembersihan...u olls bayangkan 10 hari tak berkemas...habuk ada di sana sini...

Agaknya bila peluh dah keluar, badan rasa sihat jer....ni pun akceli tak abis lagi mengemas ni, dalam bilik macam-macam kazanah nak kena kemaskan...maklum je lah budak-budak ni, bila kita tinggalkan, derang pun main campak-campak jerrr...

Akceli malas nak wat n3 ari ni, tapi bila masuk blog, banyaklah msg2 dari keng kawan semua....rindu pulak rasanya....

Criter pesta buku nanti saya update...tak sempat nak upload gambar lagi...banyak benda nak di hikayatkan ni....kisah-kisah suka duka di sana...




0 sentuhan jemari: