Isnin, Mac 30, 2009

Baby Sitter




Hari ni saya jadi baby sitter. Ni lah babynyer...Cucu pada makcik yang penah jaga aiman, afiq & izzati sejak lahir...nenek dia ada hal, so minta tolong saya jaga..saya no hal, dah lama tak jaga budak-budak rebenakan...layan jerrr...Pic atas ni, si eka ni tengah tunggu saya masak. Behave jer budak ni...suara pun tak dengar.



Tido dah...akceli eka deman sikit. Lepas saya bagi ubat terus landing...Kejap lagi nak gi jemput afiq & izzati, so......kena minta tolong SIL saya jaga kejap...

dua bradik sebenarnya eka ni...ni kakak dia ekin...adik dah landing, kakak pulak tengah layan tv. senang jaga budak berdua ni...biasalahkan budak-budak bila dengan orang lain memang behave jer, cuba ada mak bapak, mulalah keluar segala prangai yang tersembunyi tu...haha...kita dulu pun cam tu gak....




4 sentuhan jemari:

Nina Suria berkata...

salam infa, eeee dah beso puteri mu fa, baru dpt tengok loud n clear :D

psssttt pinjam smangat rajin mu, boley???

ina @ nina @ infazety berkata...

salam kak nina...
hehe...br nmpk clear ek!! dh 7 taun br skrg nk enterprem...

ppsssttttt...bole...no hal..pengerasnya x banyak...cuppy sedozen jer....lalala...

edrina berkata...

senang kan kalau jaga budak2 yg tak melasak.. ed rasa kalau ina jaga danisha mau tunggang langgang umah ina dikejerkannya ekekek.. danisha tu nampak jer lembut tapi lasak ya rabbi..mintak ampun mintak maap..ekekekek

ina @ nina @ infazety berkata...

jaga danisha????? eiiiii...ina sukeeeee...mehlah anta danisha kat cni...sure dia xnak balik kat mama dia dah....