Ahad, Mac 29, 2009

Semalam

Apa ya nak ditulis...hah..ni lah malasnya bila dah ada blog ni. Macam mana nak jadi seorang blogger tegar. Sejak time blogdrive lagi...haha...selalulah tak update blog..memula jer rajin, pastu hampasss!!!! (<--- haha...lupa nak masukkan dalam tag ari tu)

Oh! Ya, hari jumaat lepas, basikal aiman ghaib sudah...hukhukhuk...entah kenapa..tak pernah-pernah kat sini ada kes cm ni...tetiba jerr...sian aiman, dia guna duit sendiri beli basikal tu...nak wat cam ner kan...dah tak ada rezeki...

Bila masa derang wat keje pun saya tak tau...yang saya tau basikal tu ghaib time siang hari, sebabnya hb kata time dia antar bebudak gi skolah pagi tu, basikal still ada lagi. Agaknya time sunyi sepi pepagi bila orang dah gi kejer.

Zaman sekarang ni macam-macam betullah. Aiman kata budak-budak punyer kejer sebab ada orang bagi tau dia. Tapi bukan anak orang yang duk kawasan sekitar rumah saya ni lah. Entahlah...bila dipikir-pikir..macam tak percaya pulak keje bebudak..tapi semuanya berkemungkinankan.

Semalam satu hari saya duk kat rumah jerr..haha..macamlah 1st time duk kat umahkan..padahal tiap-tiap hari ikat contract kat umah ni...hb semalam ke melaka, keluar pagi, baliknya malam. Boringlah...ingatkan weekend lah nak jenjalan. haha dulu time keje weekend nilah yang saya tunggu-tunggu...sebabnya weekendlah time nak restkan badan, nak qadar tido...tapi sekarang ni dah lain...hhhmmm...zaman dah berubah, dunia makin maju ( apa relevennyer statemant ni dengan diri saya???? haha...belasah je lah..)

Dan semalam kan 'earth hour' u olls tutup lampu tak semalam? Haha...saya memula tu memang tutup lampu dalam setengah jam kott...lepas tu hb bising suruh bukak balik..

Hb : Bukaklah lampu tu yang, pening paler abang tengok tv dalam gelap ni. Sakit plak mata..
Saya : Ha'ah lah...sakit mata. kejap terang kejap gelap...




0 sentuhan jemari: