Isnin, Mac 02, 2009

Xtvt Hujung Minggu - Part 1


Apa-apa pun kita layan pic dulu lah eh!
Kalau tetiba saya ter rajin nak berhikayat 1001 kisah ni....
maka akan adalah n3-n3 susulannya...





Inilah anak buah saya paling-paling bongsu...
Muhammad Nur Haziki..baru 9 bulan
Haziki ni lah tetamu istimewa saya minggu lepas..
Haziki & family + mak saya
Tapi pic family Haziki + mak saya tak adalah pulak...
Next time okay...kalau saya nak interpremkan lah...

Haziki tak mahu dengan orang. Puas saya pujuk-pujuk nak dukung, tapi dia tak nak...eeeiiii tak suka..Kalau dapat dukung pun sekejap je...lepas tu dia nangis..


Derang datang adalah atas undangan makcik saya yang kenduri aqiqah cucu dia...Cerita aqiqah ni next n3 lah eh!!Sebab banyak sangat pic nak kena upload ni..

Okey..nantikan kisah seterusnya di next n3...

2 sentuhan jemari:

edrina berkata...

hi ina...

salam kenal jugak dr saya.. ok, ed link kan ina jugak :-).. Bestnya anak2 ina dah besar2... huhu tak sabar nak tunggu anak2 besar cam ni gak ekekeke..

ina @ nina @ nurina @ infazety berkata...

hi ed...
thanks sudi jengah kat blog ina...
anak2 dh besar sbb ina kawin awal..hehe..
tapi ed..anak yg sedang meningkat remaja ni nk controlnya...very the mencabar...sgt menguji kesabaran...