Sabtu, Mac 14, 2009

Xtvt Hujung Minggu - Part 3

Sabar ya u olls, saya letak last n3 untuk xtvt hujung minggu dulu, bukan apa u olls... takut saya ingat-ingat lupa pulak kisahnya nanti. Part cuti-cuti m'sia tu, tunggguuuuuu...sambil-sambil tu silalah, teka-teka lagi ya, siapa dier perempuan yang serba hitam tu...hikhikhik...

Tarikh : 01 March 09
Masa : + - dalam pukul 12 tengahari kot..(lupa laaa...)
Tempat : Sec. 4 ke 5 (ini pun dah lupa) Shah Alam. (dekat je ngan Masjid S.Alam tu)
Acara : Majlis Pertunangan Gigi & Rozie. (serius, saya tak tau nama betul dia orang ni)

Gigi tu kazen hb, dia ni ada twin, kalau tak silap dia adik kot...nama betul dia saya tak tau, yang saya tau nama dia Gigi & twin dia pulak Epi. Gigi & Epi ni doktor & tunang dia orang pun doktor jugak..

So, sekarang ni kita layan gambar je lah eh! malas pulak acik nak criter...bukan apa macam rasa dah kabur-kabur je...hikhikhik...

Salah satu hantaran. Yang ini saya kena bawa. Berat tuuu... u olls bayangkanlah dari Cheras ke Shah Alam nak kena pegang. Tapi pic atas tu hb snap time dah sampai Shah Alam. Masa dalam kete bakul buah tu saya dah angkat, tak letak dalam dulang hantaran (dulang hantaran tu berat gilerss okey, time hb corner mau berterabur buah tu nanti) so saya gunakan kebijaksanaan (cewahhh!! masuk bakul, angkat sendiri ), saya pegang bakul buah, dulang yang gedabak berat tu saya suruh aiman pegang...hehe..syiiiiihhh!! janganlah cik puan yang buat hantaran ni baca blog saya..




Inilah hantaran dari pihak lelaki, 7 dulang.


Ini pulak hantaran dari pihak perempuan, 9 dulang.



Ini wakil dari pihak lelaki. Pandai tau uncle ni berpantun, sampaikan pihak perempuan tak dapat nak jawab...hikhikhik..kita menang!!!!

Inilah pengantinnyer..opssss..bukan pengantin lagi, bakal pengantin. Serba hijau u ollss..



'Buah hati' si Gigi



Time balik saya kena pegang ni. Apasal saya kena benda-benda yang sangat berat + susah jerrr...nak lentok sikit pun tak bole tauuu!!! hukhuk.. sib baik cake ising, kalau cake yang biasa tu...tak tau lah apa jadi bila sampai Cheras.....


Dan....ini adalah buah tangan dari pihak perempuan. Cantik tau, siap dapat beg duit kecik lagi...macam majlis kawin je kan....agak-agak time majlis kawin nanti kita orang dapat handbag sebijik sorang kot....kih.kih.kih. ampun, ampun...

Dah habissss...legaaa....lepas ni saya sambung n3 cuti-cuti m'sia ya...

2 sentuhan jemari:

nino mok berkata...

amboiiii nak wat orang saspen pasal n3 ccm yer

bestkan ikut orang gi majlis tunang dan ditugaskan bawa hantaran..masa ketibaan semua jadi perhatian.terpakse cat-walk terpakse jalan kembang2 dada gitu...

dah lama akak tak merasainye

ina @ nina @ infazety berkata...

cat-walk???? haha...kelakarlah kak...

klu ina takat bawa hantaran yg ringan2 ok jugak...ni buah gedabak tu...maunyer bergolek2 buah tu klu ina terjelepok sbb nk control vogue.