Ahad, Mac 01, 2009

Wajah Baru

Assalammualaikum wbt...
Ini lah blog baru saya...
Kenapa saya bertukar dari blogdrive ke blogspot??
Banyak sebabnya....tapi tak payahlah nak stories kat sini eh!!
Banyak hari saya kena study pasal blogspot ni...
Macam-macam tutorial yang saya teliti & pelajari...
Akhirnya.....inilah hasilnya....saya berjaya mengcasa impian kan blog ini...
Saya sangat seronok sebab very the colorful...
Ini jugak salah satu sebab saya berpindah dr blogdrive ke blogspot iteww...
Banyak benda lagi yang nak kena study ni (chewah!!! macam nak exam je ek)...
Okaylah apa-apa pun kita kena enjoy!!!!

3 sentuhan jemari:

ina @ nina @ infazety berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

salam pekenalan,

nice blog..very the kalerful. cantiiiikkk!

Tanpa Nama berkata...

salam kak nestum...
tq 4 coming...
bershinta saya nk wat blog ni kak...
gigih saya meng study code2 kat blogspot ni...
naik juling bijik mata ooo...
apa2 pn tq utk pujian itew...