Isnin, Mei 18, 2009

Award & Tag

AWARD & TAG dari kiriman FIZAN lagi....thank you ribu2 lemon dear...makin cutes lah blog akak ni...hehe...



Syarat2 menerima award ini:

1. Pastikan jantina anda ialah perempuan

Ya memang pompuan Melayu Terakhir ni...kalau x caya gi baca profile..


2. Copy badge sebagai award anda

Memang dah copy dah ni..tapi ni akak nak bagi tau FIZAN ni...bagi kita award pastu bila copy x bole pulak tu...sib baik akak pi masuk blog si U-JIN tu.

3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan

1. Bangga tu xde lah ek...tapi alhamdullilah atas kurniaan DIA...perempuan ni kan golongan yang paling senang masuk syurga, taat pada suami, ikut perintah DIA..insyaallah mudahlah jalan kita ke syurga..

2. Dapat melahirkan penyambung zuriat & keturunan.

3. Dapat menyusukan anak...lelaki tak ada keistimewaan ini kan...

4. Syurga terletak di bawah tapak kaki ibu...

5. Boleh manja2 ngan laki...opsss...hubby okey...

6. Disayangi anak2 yang 3 orang tu...sikit2 ibu, sikit2 ibu...apa2 pun ibu...

7. Ada Hubby, Anak2, Abang, Kakak, Adik2 & Kawan2 yang sayang & ambil berat...

4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda ...

so u olls, sila ambil award & tag ni ya...

kak jelly

kak nestumrasberi

arriana

Edrina

Naiz

thalhazlin


2 sentuhan jemari:

nestumrasberi berkata...

hihihi
toce toce
nanti akak copy pes masuk blog akak

ina @ nina @ infazety berkata...

ia kak jgn lupa copy paste tu... yang memula dulu pn ina x nampak lagi akak tempek kat blog akak tu *cekak pinggang*