Jumaat, Mei 22, 2009

Kenapa? Kenapa? Why? Why?

Dah masuk tiga empat hari saya tak bole nak masuk blog saya sendiri. Ada certain2 blog pun saya tak bole nak masuk....kenapa? why? adakah???... oh! tidakkkkk....blog sendiri pun kena block ke?

Saya tak bole nak jawab tagboard, saya tak bole nak jawab comment kat n3... macam mana ni???

Tapi saya bole create n3, ni yang kureng kefahaman ni...sedey betullah....

Sape yang terror bab2 blogging ni...bole jawab tak untuk problem saya ni....please...



Internet explorer cannot open the internet site http://infazety.blogspot.com. Operation aborted


3 sentuhan jemari:

nino mok berkata...

nina orang kedua yang jadi camni.
semalam sape tu aRe_uDear blogsopt jadi cam gitu.

ni problem masalah ni...hihhi
patot la komen tak berjawab
ingatkan dah tak nak kawan..hohoho :)

edrina berkata...

ed pun kena sat.. masa hari kena tu ed bukak blog guna mozilla..baru okes.. IE yg bengong kot.. tapi la ni IE pun dah ok

ina @ nina @ infazety berkata...

nino & ed...

ni br bole jengah kat cni...
sib baik x lama...klu x mau gi komplen kat blogspot tu..