Sabtu, Mei 23, 2009

Ceritera Pesta Buku - Part 2

Hai....sambung lagi ek!


Hari ke 2 - Sabtu


~ Aiman, Afiq & Zati saya usung sekali ke Pwtc. Suka hati, happy giller derang. Ialah tak penah2 dapat peluang macam ni...seronok tolong berniaga.


~ Orang ramai gilerrsss...tak cukup kaki tangan nak handle. Memang terasa kepenatan tahap apa ek! ENtahlah...


~ Sape yang saya jupe ek!! Nanti nak kena recall...


1. Adhan - laga pp kat kaunter je...

2. Cousin saya - sembang pn kat depan kaunter je...

3. kak nestumrasberi - dia kata dia datang tapi saya tak jumpa...sedey tau...dah depan mata..nino...ina rasa ms tu ina mmg jaga kat cashier, tapi ampunlah ina mmg tak prasan...akceli dah ramai sangatkan...sepatutnya ina bole kenal muka baby..sebab muka dia banyak kat blog nino...tapi mmg agaknya jodoh kita tak sampai lagi....ina pun duk tunggu2 gak...yang mana satulah yang akan kenalkan diri sebagai nino ni...hukhukhuk...


4. Saya nantikan tiga empat orang jugak mana ni...geng2 kat SKAC...kak jelly, B & kak ct tapi derang pun tak muncul2 jugak.





Hari ke 3 - Ahad



~ Orang memang ramai...


~ Badan saya dah start sakit sana sini...betis macam rasa ditarik2.


~ Saya dah tak ingat kisah & orang yang saya jumpa...ampunkan saya...


Hari ke 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10


~ Saya ringkaskan je lah...dah hilang ingatan pulak rasanya...

~ Kak Mar & Kak Ija - sempat bersembang & posing bagai...time orang x ramai, rasanya akak2 berdua ni datang hari biasa.

~ Hari Sabtu akhir tu....ramai jugak yang dapat saya jumpa....kak norash (penulis dari kota Singa ni, salam2 kat depan kaunter je) kak ayu (ni kes paling sedey...time dia datang booth saya tengah ramai giler, tapi sempat angkat2 tangan & angguk2...saya ingatkan sebelah petang bolehlah sembang2 ngan dia kejap, tau2 je, dia call yang dia dah on da way balik...hukhukhuk.. sedey ooo...lama giler tak jumpa kak ayu ni, last year pun x jumpa jugak)

~ Jumpa Jid. Sempat kirimkan 'sesuatu' untuk kakak2 saya diseberang laut..thanks jid.

~ Diya Nordin...1st time jupe dia ni, jupe kat booth jemari seni. last day dah masa tu. Itu pun saya lari kejap sebab nak say bye2 tu kak su, kak yah & nawwir...kat booth JS ni jugak saya jupe wabbit (rindu ngan budak tecik ni, lama x jupe), wan, carrie & lia..

~ Rasanya ramai yang saya jupe, tapi saya dah lupa...ampun pada sape2 yang saya jupe tu tapi saya lupa letak nama anda di sini ya...maklum je lah kisah sebulan lalu...next year kalau umur panjang, insyaallah kena bawak buku nota...nak kena wat catatan, tak adalah lupa macam ni...hukhukhuk...

~ Dan hari terakhir ni, saya dah mula merasakan badan saya seram2 sejuk. Sempat jugak telan panadol 2 bijik itupun afiq punya ubat, puas hb cari x jupe last dia suruh belasah ubat afiq je.

nota kaki....part 3 ni nnt sapa letak gambar je ek!!!!..

2 sentuhan jemari:

nino mok berkata...

nina,
akak datang ari ketiga ahad
waktunya antara 6.40 cam tu lah
masa tu memang ramai orang kat booth nina. dah depan mata tapi mulot bagaikan terkonci nak tegur sape. cis!pang kan diri sendiri.
memang belum sampai jodoh kita..hiks
insyaAllah satu hari nanti yak

ina @ nina @ infazety berkata...

nino...

ari ahad rasanya bukan ina jaga kat cashier tu...kakak yg sorang lagi...tp nino dh kenalkan muka ina, so next year jgn x kenal ina lagi....