Rabu, Jun 17, 2009

Kisah Tentang Novel


Novel2 yang saya beli masa Pesta Buku lepas. Dalam 25 buah. Setahun sekali membeli. Memang sakan sikit. Hb pun terkejut bila tengok novel2 ni tersusun cantik bak KLCC.

Hb hairan bila masa saya berbelanja. Hb tak tau yang setiap kali saya pergi surau, saya sempat lagi bershopping. Tiap hari belilah dua tiga buah...10 hari dah jadi brape kan...haha...


Harta2 yang paling berharga.





dah siap cover. saya kureng sikit bila baca novel bila tak di cover. rasa macam sayang je..



setengah dari novel yang dibeli, berjaya saya habiskan dalam masa sebulan. tapi yang atas sekali tu, masih belum berjaya disudahkan. aura membaca dah merudum.


2 sentuhan jemari:

arnirina berkata...

byk nye buku..

ina @ nina @ infazety berkata...

mmg banyak pun. bole wat stok utk library...