Jumaat, Jun 19, 2009

Stok Novel Terkini

Kisah novel lagi ya u olls. Jangan jemu2. Saya ni kalau tengah suka, memang macam ni, terover meghoyan . Kali ni nak kisahkan tentang stok novel terkini. Kalau u olls perasan, saya memang ada buat satu kotak untuk list stok novel kat belah kanan di bawah blog ni.

Dulu saya pernah buat n3 untuk stok novel ni, n3 sebelum book fair. Ada 80 buah novel. Banyakkan. Masa book fair hari tu, adalah dalam 25 buah novel yang saya beli. Setengah daripada novel yang saya beli tu dah berjaya saya khatam.

Dan last week, ditambah pulak dengan novel2 pemberian Akma, makanya list jadi makin panjang. Macam tak percaya...dah ada lebih kurang 120 buah yang belum dibaca.

Nanti saya tunjukkan gambar stok novel saya. Nak kena kemaskan stor yang bersepah gilerr. Nak kena susun balik, dah berterabur. Sib baik stor tu kecik je. Kalau besar, rasanya lagi banyak barang yang tersumbat dalam tu.

Okey....ni listnya...ada penambahan dalam 40 buah dari list yang dulu.

1. abd rahim awang - ego (cesb)
2. abd rahim awang - generasi yang hilang (cesb)
3. abd rahim awang - kompilasi generasi yang hilang (cesb)
4. abd rahim awang - pulang (cesb)
5. abd rahim awang - realiti (cesb)
6. abd rahim awang - saka (cesb)
7. abd talib hassan - jerebu (cesb)
8. ahadiat akashah - katerina (ghost writter)
9. ahadiat akashah - kisah satu malam (ghost writter)
10. aina emir - matahariku (karnadya)
11. aina emir - nama aku N (karnadya)
12. ainon zaini - cinta kembali lagi (ebiza s.b)
13. ainon zaini - kembalikan cinta (ebiza s.b)
14. ainon zaini - kembara rindu di sakura (ibook)
15. aizam aiman - my angel (pts)
16. aizam aiman - my hero (pts)
17. amaruszati noor rahim - bila sena kembali berbunga (cesb)
18. amaruszati noor rahim - kasih sedingin salju (diwangsa)
19. amelly ann kising - sedetik cinta (ghost writter)
20. anis ayuni - sungguh aku cinta (alaf)
21. anis sofea - seharum kemboja (kaki novel)
22. anis zainol - cerita cinta (cesb)
23. anita aruszi - dedalu di hati (ibook)
24. anita aruszi - rembulan berdarah (kaki novel)
25. anwar razali - asmara seribu cinta (kaki novel)
26. athirah natasha - gerimis kasih (prima)
27. azian zahra - bukan sekadar rindu (nhf)
28. azira ahmad - rindu-rinduan (cesb)
29. azizah johor - ragam sekeping hati (cesb)
30. azlini hassan - ratu hatiku (cesb)
31. dina najat - seteguh kasih aina najihah (kaki novel)
32. dina najat - takdir cinta (nylea)
33. diya elora - cintanya kian membara (cesb)
34. diya elora - lagenda seribu kekasih (utusan)
35. durrah fatiha - seteguh cinta (alaf)
36. ebriza aminudin - dakapan kasih (roket kertas)
37. ebriza aminudin - maharkarya cinta (fajar pakeer)
38. eizda amani - ke pangkuan cinta (fajar pakeer)
39. elias hj idris - kehilangan (cesb)
40. eyman hykal - meniti maut (alaf)
41. fatinilam sari ahmad - antara dua hati (cesb)
42. fatin nabila - bahagia kasihmu (alaf)
43. fatin nabila - syurga di hati (alaf)
44. haizal najwa - bukan klon bukan duplikat (cesb)
45. hani fazuha - mengukir bahagia (alaf)
46. haslinda ismail - masih ada cinta (cesb)
47. hannaziera faiz - izinkan aku pergi (nylea)
48. hlovate - rooftop rant (jemari seni)
49. hlovate - tunas (jemari seni)
50. ida nardiel - seindah rindu (nylea)
51. ida rizyani / thalhah - haura harry (pts)
52. imaen - bohemian (jemari seni)
53. imaen - labyrinth (jemari seni)
54. izza aripin - dan mimpi pun bersatu (kaki novel)
55. izza aripin - kerana dia cinta (kaki novel)
56. izza aripin - sebenarnya cinta (nhf)
57. jessy mojuru - permaisuri hati (cesb)
58. john norafizan - garis-garis dejavu (jemari seni)
59. john norafizan - sempadan tanpa seri (cesb)
60. kamsiah abu - tidak ku pinta (prima)
61. khadijah hashim - trilogi khadijah hashim jilid 4 (k publishing)
62. khairyn othman - zahrah de tigris (jemari seni)
63. lamia aimal - tiga wajah (cesb)
64. lili rozita - bukan cinta biasa (ghost writter)
65. lili rozita - mewarna pelangi ( ghost writter)
66. lynn dayana - jika benar cinta (alaf)
67. majidah mat jusoh - dua dunia (pts)
68. majidah mat jusoh - dunia jam 10 (pts)
69. manjlara - persis sebutir pasir (jemari seni)
70. maya adelia - cinta sang pari-pari (nylea)
71. mimi afinie - bila dah suka (karnadya)
72. mina mahanie - seindah pelangi cinta (bmn)
73. muliati abdul - bahasa kalbu (rhythm)
74. najwa aiman - kasih kita (cesb)
75. nazawati - teluki itu untuk aku (jemari seni)
76. nazurah aishah - rahsia hati sofia (jemari seni)
77. noorsuraya - kebun mimpi (jemari seni)
78. noorsuraya - panggil aku dahlia (jemari seni)
79. nora ismail - serasi bersama (nb kara)
80. norhayati berahim - chinta (nb kara)
81. norhayati berahim - kasih yang tercalar (nb kara)
82. norhayati berahim - kembalikan cintaku (nb kara)
83. norhayati berahim - sakitnya sayang (nb kara)
84. nor rafishah md hassan - cinta di hati (fajar pakeer)
85. nur hazma - dialah di hati (utusan)
86. nuriazam ismail / s.iskandar - kutakluki angkasa (pts)
87. puteri andalas - tanpamu disisi (kaki novel)
88. puteri andalas - yang tak terluah (kaki novel)
89. qaseh qaisara - lagu cinta buatmu (fajar pakeer)
90. ramlee awang murshid - adam (alaf)
91. ramlee awang murshid - hatiku di harajuku (alaf)
92. rose harrisa - mulanya satu cinta (alaf)
93. ruby hazri - percayalah (jemari seni)
94. ryana - tautan kasih (alaf)
95. rynsa - radha (jemari seni)
96. samsiah mohd noor - anggerik kota (cesb)
97. samsiah mohd noor - helang bebas di angkasa (cesb)
98. sarnia yahya - cinta adalah cinta (fajar pakeer)
99. sarnia yahya - secantik anugerah (nb kara)
100. sarnia yahya - tiada yang kedua (alaf)
101. sharifah abu salem - biar rindu berlalu (alaf)
102. siti hasneza abdul hamid - sonata kasihku (cesb)
103. siti nur dhuha - akhir sebuah cinta (prima)
104. siti rosmizah - cinta kau dan aku (prima)
105. siti rozilah - biarkan aku sendiri (cesb)
106. siti rozilah - rindu yusof cinta zulaika (fajar pakeer)
107. syamimi aminolah - airmata kasih 2 (cesb)
108. suhaniza sulaiman - impian kasih (cesb)
109. suraya megawati - kasih yang terlerai (ibook)
110. ujang - jibam (cesb)
111. umi azrina - horizon cinta (alaf)
112. zetty zahira - dakapan asmara (nylea)
113. zetty zahira - setulus kasih ika (nylea)
114. zuraidah othman - kompilasi ada cinta dimatanya (cesb)
115. zuraidah othman - mr nice guy (ghost writter)
116. zuraidah othman - rindu terus berbunga (ghost writter)
117. zuriani mustaffa - aku bukan untukmu (prima)

Agak2nya bilalah habis semua2 tu ek. Kalau time aura membaca tu datang, memang sentiasa berkepit je dengan novel ni, tapi kalau aura tu dah pergi, nak pandang novel pun tak lalu.

Satu lagi yang menjadi persoalan saya, apa yang saya nak buat dengan novel2 yang dah abis saya baca tu, yang jadi penghuni stor tu. Kalau anak2 saya mewarisi hobi saya ni, maka dia amat2 lah bertuah. Kalau tidak...kat mana saya nak hantar novel2 tu??

4 sentuhan jemari:

Wan Amalyn berkata...

Fa... semua buku Ab. Rahim Awang adalah antara buku kesukaan wan! =) baca ar syok layan!

Fa... klu rasa nak sedekah tu... nanti wan listkan novel yg tak dak dalam simpanan wan ada dalam list Fa... so blehla sedekahkan kat wan... hehehe

love ya!!

klavu berkata...

ye lah lin, klo rasa n ak sedekah tu, ingatlah2 kami ni *hi 5 ngan wan*

manyaknyer.. list ko *drooling*

ina @ nina @ infazety berkata...

wan...

fa dh baca BARA je, yg lelain tu semua tersimpan kemas lagi..

wan & klavu...

pilihlah mana2 berkenan, nnt fa kira kemudian *tekan2 kalkulator sambil jeling2 list buku*

Unknown berkata...

Salam, kalau saya berminat nk beli buku dh koleksi akak boleh tak??

buku pelayaran cinta - sarimah ayob

akak berminat nak jual tak?

ney email saya: hyepo.tehayam@ymail.com