Isnin, Jun 08, 2009

Normal ke Tak?

Laaaa...dah pukul 1.30 pagi...nape tak ngantuk lagi ek? Saya ni normal ke tidak? Susah betullah mata ni nak lelap. Nak kena telan ubat tido ke? Oppsss...tak kan macam tu sekali kan. Orang yang telan ubat tido ni biasanya orang yang ada masalah je...

Pagi semalam saya ikut hb ke rembau, tengok perkembangan penternakan ikan keli. Nantilah saya cite...gambar tak upload lagi. Balik dalam pukul 2 petang, lepas je masuk tol senawang, saya terus zzzzzzzz.... agaknya tu sebab malam ni susah sikit nak lelap kot..

Tapi bukannya lama sangat, dalam setengah jam je...itu pun tak bape lena. Hb bising ajak sembang...dia pun ngantuk...biasalahkan....cuaca panas lepas tu kena aircon tu yang berat je kelopak mata..

Hey! Saya nak tido la...nak paksa mata ni lelap jugak...thanks 2 norish 4 da nasihat...

0 sentuhan jemari: