Selasa, Jun 02, 2009

Tag & Award








1. Copy badge “Blogger Friendship Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.

- Siap

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

http://nestumrasberi..blogspot.com/ ~ award ni dianugerahkan oleh kak nestum. Saya tak penah pun jupe kakak ni. Berkenalan di alam cyber. Walaupun di alam cyber tapi saya rasa dekat dengan dia...kenapa? entah...rasa hati saya...

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

a) saya ni suri rumahtangga sepenuh masa. sebelum berhenti dulu saya bekerja dibahagian account jugak, sama macam kak nestum.

b) saya sangat suka warna hijau & pink....kebanyakkan baju kurung saya warna hijau & pink.

c) saya penggemar novel2 melayu...buktinya ada disekeliling blog ni.

d) saya jugak suka kraftangan. walaupun dalam banyak2 kraftangan saya cuma tahu 1 aje..cross stitch. Teringin nak belajar macam2, tapi cuma teringin aje lah, usahanya tak de...

e) masak-memasak jugak kesukaan saya...ia ke? macam tak caya je...hukhuk...ni klu hb tau sure dia cebik kat saya..akceli saya suka kek/roti/biskut...suka ajelah...buatnya tak lagi...

f) saya ni pengumpul paper bag ya...tau tak paperbag yang macam mana...nnt saya buat special n3 untuk paper bag saya tu....

g) saya ni jenis yang tak suka membebel tapi kalau dapat membebel sekali pening paler orang yang mendengar tu...semalam baru kena ngan hb...saya bebel ngan anak2, tau jelah kan musim cuti sekolah ni. perangai sorang2, tak abis lagi saya membebel hb dah suruh stop, dia kata pening paler dengar saya bebel2...

h) ketika n3 ni sedang ditaip kondisi badan saya adalah sangat tak sihat. selsema... bersin.. bersin.. bersin..

i) rasanya lepas ni saya nak mesin buah mangga...nak buah jus...ada empat lima biji mangga dalam peti ais tu..

j) hish!!! nak tulis ada lagi ni...rasanya i) tu macam merapu je...kira cukup je lah ek!


4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

1. edrina (kalau dah abis kemas barang bolelah buat ya ed)
2. kak jelly
3. fizan (kalau dah buat tak payah lah ya)
4. norish
5. Raihanna (dah abis exam baru buat ya)
6. Thalhazlin

6 sentuhan jemari:

nino mok berkata...

nina pun dekat dihati akak jugak.
bak kata baby jauh di mata dekat dihati.
semoga nina cepat sihat.
akak nipun dah gatal2 idung tekak rasa perit.

norish berkata...

kak ina..
nanti norish langsaikan hutang yek.. hehehe..

ina @ nina @ infazety berkata...

nino...

ina terharu...hukhukhuk...
xbaik lg ni...

norish...

nnt akak wat spotcek..

Raihanna berkata...

Hik2...masey kak..nanti rai buat yer...
kak! nak jus mangga gak..
lehla....
terliur nie

cikpuanpijan berkata...

yuhuuuuu!! ada tag eh.....nanti saya buat ye...takut tak sempat aje nih....blik kg seminggu....

ina @ nina @ infazety berkata...

Rai...

siannya dierrrr...
xjadi buatlah, tetiba malas...
nnt bila akak buat, akak anta kt rai..

Fizan...

xsmpt xpe janji buat...
nnt akak wat spotcek..hehe